För en vecka sedan...

2010-12-03 / 18:32:12

För mer än en vecka sedan flög jag till Stockholm. Såhär såg det ut nedanför mig.


Jag landade, träffade bästastebästaste Erik. Vi mötte sedan upp Emma och hälsade på hennes vän Jenny.
Och sedan åkte vi hela vägen bort till Åkersberga, för där bor Emma. Och gudars, vad fint hon bor. På ovanstående bild kan ni se solnedgången sedd från Emmas.... Vardagsrumsfönster?


Jag tror nog, helt seriöst att de där två spenderade en hel fredag på att spela pokémon på deras mobiler (töntar, nördar, fjantar). Men, man kunde inte låta bli att bara må där ihopklämd mellan finaste sällskapet i världen.

På lördagen åkte vill till Älvsjö för att gå på Fotomässa. Det var stort, det var fantastiskt. Det bästa med hela fotomässan vad Leica. De hade släppt en mellanformatskamera och... Jag har aldrig sett något vackrare i hela mitt liv. Den slår allt. Den är t.o.m finare än Hasselblads H3D. Det är så att man får gåshud när man tänker på den.

Nog med kameratjat.
Det var förra helgen, det.


Funderingar
Postat av: Emye.

<3<3

2010-12-03 @ 18:40:29
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: Emma

Wah, den första bilden. Jättejättejättefin.

2010-12-04 @ 14:16:56

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback