Hejdå.

2010-02-12 / 20:21:32

Den enda anledningen till att jag ens nämner att jag skall bort just här är väl för att jag inte kommer att skriva något alls på tre dagar. Inte för att det ens är en sådär stor skillnad till vad jag oftast gör. Men ändå.

Imorgon åker jag iväg i tre dagar.
Jag lämnar Göteborg, Hejdå, kalla, hemska stad.


Funderingar
Postat av: Lillsnörpa

Jag bor också i en kall och grå stad :)

2010-02-12 @ 22:48:42
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Louise

Att titta på stjärnor är nog en av mina favoritsyssla, och gärna med Sigur Rós i öronen också. Hösten-Vintern 2007/2008 spenderade jag rätt mycket på det sättet.



Mitt år har börjat.. Konstigt. Tiden snurrar alldeles för snabbt på ett sätt, min sista termin på gymnasiet bara flyger förbi.



Jag vill också åka iväg någonstans. Jag saknar de tiderna (fast ändå inte). Hm.. jag tror nog mest jag bara saknar "nya platser". Det spelar ingen roll om det är en ny stad, by, lägenhet, hus, rum. Bara det är något nytt, om så bara för en stund.

2010-02-13 @ 00:09:32
URL: http://andvari.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback