Blood bank

2010-01-04 / 21:20:30


Jag och Nanna åkte in till stan för att möta upp Oskar och Hilda, de hade dock inte kommit in ännu. Så vi gick in på Åhléns och kollade på saker som parfym, smink och sjörövarskum.


Sedan åkte vi in till Vasa, med en förvirrad Hilda. (Vilket egentligen inte har något alls att göra med varken bilden eller liknande, men hon var förvirrad.)


Ja, sedan hamnde vi på Java. Där vi... Hade diskussioner om vegetarianism och... Människor.


Funderingar
Postat av: Hilda

ISTÄLLET FÖR MUSIK, FÖRVIRRING!!! (internt bob hund skämt.. ah)



Nej maen fan jag är alltid förvirrad! Gillar Nannas min : D

2010-01-04 @ 22:22:08
URL: http://retaliate.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback