4 år.

2010-10-09 / 18:17:58

4 år.
Precis så länge har jag och Nanna varit vänner.
4 år och en dag, för att vara precis.

För att vara kortfattad: Nanna är bäst.
Det är hon.
Hon gillar tjocka katter och ostburgare.
Nanna är bäst för att man kan ligga med henne under ett täcke och lyssna på Rooney.
Hon är min bosniagirl94, min bästaste babe, min Nansovic.
Hon som gav mig Death Cab for Cutie.
Finaste flickan.

Funderingar
Postat av: Dzana

Ingen förstår vår kärlek. Du är också rätt så jättebäst. Jag är glad över att vi har löst våra bekymmer och nu har ett bra, hälsosamt förhållande. Jag älskar ju dig. <3 <3

2010-10-09 @ 22:41:30
Postat av: Lotta

vad fin bild

2010-10-10 @ 14:31:11
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback