Artonde September Tvåtusentio.

2010-09-18 / 21:40:13






I lockat hår och blommig kjol far jag in till centrala Göteborg för att äta ovanligt mycket mat med de fina personerna på bilderna ovanför (Dzana, Jim, Sara, Cansu, Elsa och Adam).

Vi diskuterade politik, misstolkade saker, diskuterade lite till.
Hamnade på Subway.
Sedan skulle vi se Marit Bergman (men vi missade henne).
Så, på statsteaterns trappor satt vi och lyssnade på något skumt punkband som vrålade ut hatet emot Alliansen.

Sedan: Spårvagn, prat, följa Dzana till hennes port och komma hem.

Funderingar
Postat av: Cansu

fyfan... bilden på mig. dör vad ful :(



asbra dag annars :P:P:p nej men seriöst, SÅ MAKTLÖS SÅ VILSEN OCH SÅ RÄDD!

2010-09-18 @ 22:14:48
Postat av: Dzana

Jag är så himla tjusig. VI är så himla tjusiga. <3

2010-09-19 @ 00:57:11

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback