I'm movin' past the feeling.

2011-02-17 / 21:01:44


Jag har börjat äta ordentliga frukostar. Och de ser lite ut på det här viset. Min dyra skrivbok förstördes här om natten. Alla sidor våta och förstörda med té. Fläckar överallt, bläck som smetats ut. Det är mest orden som skrevs på alla sidor som spelar roll. Nu är de bläckfläckar.

Förlåt för att jag är så otroligt dålig på att uppdatera. Jag har faktiskt lovat mig själv att skärpa mig.

Och, jag har bestämt mig för att be er skriva lite om er själva. För ni läser så mycket om mig. Så, kommentera. Skriv vilka ni är. Vad förde er hit?

Kram på er.

Funderingar
Postat av: Ellen

Hej!

Jag hittade hit genom Eriks blogg.



Jag heter Ellen och är 20 år, pluggar på SU, läser kombinationsprogram för lärar- och masterexamen i svenska. Jag kommer från Luleå och håller med dig om att en sommarnatt i Norrbotten är det bästa sättet att spendera sommarnätter på.



Jag fotade mycket när jag var 17-19 år men har av okänd anledning lagt det lite på is. Jag lyssnar mycket på musik och vi har ganska lika musiksmak.



Tråkigt det där med téet förresten...

2011-02-17 @ 23:22:11
URL: http://vardagligheten.blogspot.com/
Postat av: Erik St

Hejj. Jag heter Erik, och blev just omnämnd i inläggets första kommentar.



Mig känner du. Jag bor i Luleå.

Jag är en tyst kuf.

2011-02-18 @ 07:45:22
URL: http://erikbenjamin.blogspot.com
Postat av: alma

Alma heter jag. Hittade hit via Hilda (Retaliate-Hilda alltså) för kanske ett halvår sedan.

Jag är 15 år och bor på Åland, i Finland. Går fortfarande i grundskolan, men förhoppningsvis läser jag media på gymnasiet i höst. Jag tycker om badankor och böcker och te och segelbåtar. Och ja, jag tycker väldigt mycket om dina bilder också!

2011-02-18 @ 07:51:43
URL: http://oxiderat.blogg.se/
Postat av: danni.

Daniella. Hittade hit genom Sannas blogg, I think. (:

2011-02-18 @ 09:41:58
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Emye.

Hej, Jag heter Emma, kallas för Emye.



Du hittade mig innan jag hittade dig. Jag var typ din stora idol på Bilddagboken och blev så himla glad när jag fastnade för en av dina bilder.



Nu har jag fastnat för dina ord och ditt språk. Vet inte när det var. Antar jag hittade hit då du och Erik blev ett. Något år sedan alltså fast jag visste ju vem du var innan på bilddagboken. Du hade snyggt långt hår och var allmänt snygg och jag egentligen var avundsjuk på dig i början och ville slå dig, typ.



Du fotograferar fint, skriver fint och är en mycket fin vän. Du har varit hemma hos mig och snart ses vi igen hoppas jag!



Ungefär så var det nog. Tror jag.



Puss, jag tycker om dig.

2011-02-18 @ 11:11:39
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag heter Sandra och jag är nog lite forever alone.

2011-02-18 @ 11:31:02
URL: http://benevolenceandsinapism.blogspot.com
Postat av: marcela

Jeg heter Marcela og jeg fant deg gjennom last.fm ca. et halvt år siden. Jeg er brasiliansk og bor i Brasil, men jeg bodde i Norge som utvekslingsstudent i 07/08. Jeg studerer engelsk, tysk og språkvitenskap ved universitetet og liker språk, å titte på/ta bilder, skrive og bake. Bloggen din er min aller favoritt!

2011-02-18 @ 13:45:21
URL: http://hjartad-hamast.blogspot.com
Postat av: -

Jag är mest en tönt. Typ.

2011-02-18 @ 18:41:24
Postat av: Louise

Louise, snart tjugo, boende några mil för långt västerut.

Du hittade mig, både första och andra och tredje gången, det har du erkänt. Du verkade fin, tills du dissade mig i telefon en gång i början av juli, så då tyckte jag illa om dig. Tills du hittade mig igen, och vi pussades på nyår, och du blev en av de viktigaste i mitt liv.

Vad skulle jag göra utan mitt honungshjärta?

2011-02-18 @ 23:23:50
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Nike

Jag är Nike, göteborgare och sextonåring. Hittade hit via Hildaretaliaterandulvs blogg tror jag bestämt, för länge länge sedan (typ förra hösten, haha). Jag tyckte att du skrev så fint om ett liv inte alltför olikt mitt eget, med tokfina band som soundtrack, och på den vägen var det!

2011-02-19 @ 16:18:46
Postat av: frida

Jadu..jag tror jag hittade hit genom Malins(mrswolf) blogg.. Gillade dina foton, texter. Fastande.

jag heter Frida, är femton. bortdomnad från mitt liv på nåt sätt. Fin sammanfattning tycker jag.

2011-02-19 @ 20:46:48
URL: http://alberteinstein.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback