Anna Ternheim

2011-10-30 / 20:06:03

Igår var jag på Bengans för att se världens finaste och vackraste kvinna spela några akustiska låtar och sedan signera. Och, det är något särskilt med Anna Ternheim. För, hon är en sådan som får en att glömma av att man har två ben att stå på. Precis så fin och bra är hon.


Och, självfallet var jag en av dem som kände att det var värt att lägga ned 200 kronor för deluxeversionen av hennes nya skiva. Så, där stod jag cirka en meter från en av mina favoritartister och fick skivan signerad. Jag utbrast något i stil med "Jag måste bara säga att jag älskar dig." och Anna log sådär jättefint och svarade "Tack, vad glad jag blir!". Sedan studsade jag ut ur skivaffären precis så som man gör när man är världens lyckligaste människa.

Funderingar
Postat av: Marcela

Nei, så heldig du er! Oh, hva jeg ønsker å se henne live! :)

2011-10-31 @ 19:23:51
URL: http://hjartad-hamast.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Oh, det är något magiskt med Anna. Precis som du sade; man blir knäsvag. Lustigt för jag hade också skrivit om hennes nya skiva. Tids nog hade jag nog tänkt att köpa den jag också. Men det får vänta.



Och vilken himla mysig och fin blogg det här var. Är nästan arg på mig själv för att jag inte hittat den tidigare.

2011-10-31 @ 21:24:33
URL: http://theunbroken.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh det var så lite så! Varsågod.

2011-11-01 @ 20:11:53
URL: http://theunbroken.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback