Blåmärket.

2011-10-23 / 19:44:09

Förra helgen var jag på fest hos Elvira. Det gick sådär jättebra tills jag bestämde mig försöka ta ett stort steg för att komma förbi de två gigantiska saccosäckarna framför mig. Plötsligt snubblade jag, vilket resulterade i att jag näst intill flög fram och landade på mitt vänstra knä. Det gjorde ont, men jag tänkte inte mer på det.

Så, självfallet blev det ett blåmärke. Och, ett ganska stort sådant också. Jag bestämde mig för att fota det, för blåmärken kan vara ganska fina ibland. Klickar ni på bilden hamnar ni på min flickr och där kan ni se bilden högupplöst!

Funderingar
Postat av: Erika

åh gud vilken fin bild. blir hänförd av hur vackra blåmärken är egentligen!

2011-10-23 @ 21:17:54
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback