Herrå

2012-06-12 / 18:04:10

Detta har ju verkligen blivit en "Hej, hej, nu ska jag göra det här vi hörs om en vecka!"-blogg. Men, det är så himla mycket just nu. Och, imorgon far jag iväg till Hultsfredsfestivalen för att bla se THE CURE(?!), Justice, BOMBAY BICYCLE CLUB (dör lite) och många, många fler. Men, förutom att lyssna på massor med musik ska jag hänga i världens bästa camp - aka Camp Ultrabeliebers. Så, om ni tycker att ni hör Baby skriksjungas så vet ni att det antagligen är vi.

Funderingar
Postat av: Emil

I WILL NEVER EVER STOP BELIEBE!!!!!

2012-06-12 @ 18:05:48
Postat av: Sandra

MEN USCH, SKA DU DIT??????? :SSS vill inte träffa dejj asså guuuu, du luktar ju ecklit....

2012-06-12 @ 19:23:34
URL: http://cherrypeople.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback