Om tystnaden.

2012-04-19 / 17:36:41
Hej, vänner.

Anledningen till att det har varit så tomt på bloggfronten har varit för att jag har alldeles för fullt upp. Skolarbete på skolarbete staplas upp och bildar någonslags hög av ångest, och den är näst intill ohanterlig. Så, jag känner mig alldeles slö i kroppen och ser bara hur dagar av intensivplugg står framför mig. Det är så mycket att jag måste skriva upp listor och planera ut hur jag som mest effektivast ska plugga.

Därför har det varit lite tomt, för det är så mycket nu och det tär verkligen på hela mig.

Men, på söndag ska jag fota Elsa. Då lovar jag er att ni får ett inlägg. Dessutom har jag jättemycket att berätta för er. Som att jag te.x har blekt topparna (1,2).

Vi hörs!

Funderingar
Postat av: isabell

sv: å tack så hemskt mycket! :)

2012-04-25 @ 16:21:10
URL: http://sistabussenhem.blogg.se/
Postat av: Åsa

Bloglovin byte? :)

2012-04-27 @ 10:14:06
URL: http://foreeveermee.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback