Hej, allihopa!

2012-07-16 / 21:30:22
Ni har blivit så himla många det senaste att man kan inte bli annat än lite rörd. Så, här får ni en bild på en liten fågel som upphittades i Polen av okänd man och lades i en askkopp för att slippa bli ihjältrampad av förbipasserande.
 
Och, eftersom att ni bara har rasat in i superfart de senaste månaderna så kanske det är dags att skrapa ihop ett inlägg om vem jag är. Vad vill ni veta?

Funderingar
Postat av: P.S.

Om vi går igenom ett par faser av ditt liv, alltså årsperioder som du bestämmer bredd på; exempelvis 0-6, 6-12, 12-13, 14, 15-18, 19-

och kanske nämner ett och annat band till varje period som betydde mycket för dig, eller som du bara uppskattade - även kanske en liten notis om varje band?

2012-07-16 @ 22:45:28
Postat av: Therese

Jag har följt dig ett tag nu (sååå bra!), men är fräck och ställer frågor ändå:
Planer för hösten? Framtidsdrömmar? Favoritlåten? Vad du gör när allt är svart? Vad du har på frukostmackan? Sen skulle jag även vilja veta vem du inspireras mest av i ditt liv - vem du har som förebild och/eller idol? Stor kram!

2012-07-16 @ 22:50:12
Postat av: Vicky

ingenting speciellt för fågeln räckte alldeles perfekt. <3 och gud vad jag vill till polen förresten.

2012-07-17 @ 21:28:57
URL: http://vickys.se/
Postat av: Dzana

Nu när du sett Death cab och Coldplay, vilket är ditt absoluta drömband att se live? (Om du även få välja band/artister som inte finns längre också dådå.)

Vilket djur skulle du vilja vara?
Vad tror du händer efter döden?
Vem skulle du vilja fuck/marry/kill i Skins?
Vilket är ditt drömplagg just nu?

HAha puss detta är så svårt. <3

2012-07-19 @ 23:39:41
URL: http://www.dzanadoo.tumblr.com
Postat av: m.

Denna bilden är ren perfektion. Helt fantastisk.

2012-07-20 @ 10:16:46
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback