Rebecka

2015-03-19 / 17:04:00
Modell: Rebecka Häggblom
 
Om sisådär en månad har vi deadline för en uppgift där vi ska plåta ett porträtt och ett stilleben med inspiration från så kallad "gammal konst" (renässans, barock..). Jag bestämde mig för att ha bra framförhållning och plåta en del av uppgiften idag med Rebecka i klassen. Här är en av bilderna från plåtningen! Ingen jag kommer använda mig av i uppgiften, den bilden får ni se längre fram. Nu hade jag tänkt lägga undan datorn och insupa det lilla av sol som finns kvar av denna torsdagseftermiddag. Ska även försöka bli lite aktiv på den här bloggen, med annat än seriösa photoshoot-bilder. Vad tror ni om det? Lite mer vardag i bloggen!

Funderingar
Postat av: Maria Ekblad

Åh så fint! Gillar dina seriösa bilder men vardag hade också varit kul!

2015-03-19 @ 20:40:05
URL: http://dreamsof.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback