Egg and Milk.

2010-02-18 / 10:28:49



Det var Onsdag.
Jag hade hemskt mycket packning.
Och hon var ganska så mycket försenad, vilket inte gör så mycket.
Vi åt frukost på Egg and Milk.
Jag är hemma.
(Och allt är ovanligt grått i Göteborg.)


Funderingar
Postat av: Nanna

HAHAHA jag ba bautapanna och utsmetat smink. :$$

Och jaaa, världen borde se ut som i cerealskålen, fast minus mjölket!

2010-02-18 @ 19:25:39
Postat av: Elsa

Jag och David promenerade runt ganska länge på den gatan där Egg and Milk uppenbarligen skulle ligga - men vi hittade inte. Missnöjd Elsa. :( Det blev thaimat istället hahaha.



Vad är det för kaka som gömmer sig bakom koppen? .. :J

2010-02-18 @ 20:04:59
URL: http://hysteria.bilddagboken.se

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback