Cansu

2010-03-07 / 17:55:05

Fotograferade fina tösen Cansu idag.
Och fler/större upplösningar hittar ni här!

Funderingar
Postat av: Cansu

HAHAH ser värsta mystiskt ut...anyways it was fun! :$

2010-03-07 @ 18:39:10
Postat av: Patrik

Det var fina bilder =D Good work!

2010-03-07 @ 20:36:20
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: tigeryouth.

till & börja med vill jag bara säga: grattis. grattis grattis grattis.

grattis till nytt liv, ny familj, ny pojkvän, ny tillvaro. uppenbart har du gjort dig förtjänt av det sedan du tillät dig själv vara i sådant destruktiv tillvaro tidigare.



hur som, jag känner igen mig i dig.

när allt går åt helvete & allt känns för jävligt.

& när det sedan vänder, är det meningen att man ska njuta? vågar man ha förhoppningarna? vågar man svepas med? vanligtvis brukar inte jag det, just för att jag vill vara beredd när det går åt helvete.

men jag säger, svep med.

tillåt dig njuta av varenda sekund, för OM det skiter sig så är det ok att vara ledsen över det & då kommer du ångra dig att du inte tog tillvara på det mer.

men om det håller, så kommer du inte ångra att du fått ta del av sånt grym familj, fantastisk pojkvän & lovely vänner.

kortfattat; sluta tänk tjejen. gå på känsla istället för skalle så mår man som bäst, alltid.



& for what it matters: jag blev helt till mig av att se din kommentar. den var så fin.

2010-03-08 @ 21:19:44
URL: http://tigeryouth.com

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback