prokastinera (prokrastinera)

2013-10-03 / 22:03:31
Alla klagar jämt på att jag gör nya bloggar hit och dit och bla bla! Jag har väl minst 10 bloggar som tjänar 10 olika syften. Men denna blogg är ju ändå mitt hem, min kära fyrahundrafem-blogg som jag uppdaterat ända sedan bilddagboken fortfarande var en grej och som jag haft sen jag bara var 16 och bloggade kryptiska diktliknande-grejer för att beskriva dagens händelser. Det har ju gjort att denna blogg har fått en viss jargong, en jargong som kanske inte riktigt är så jag är. Såhär strukturerat och bra skriver jag bara om jag ska impa på någon som läst flera kurser litteraturvetenskap och kreativt skrivande, såhär skriver jag kanske bara om jag vet att jag måste skärpa mig. Annars flyger bokstäver åt alla håll, eller det är åtminstone så det känns. Jag skapade en blogg som skulle få vara min "äh här slänger jag in allt". Och, jag vet att man kanske ska separera privat från ickeprivat, men min prokastinera-blogg är inte särskilt privat för den slänger jag ju till och med ut på twitter och facebook. Den ersätter inte denna blogg. Den är snarare ett komplement, en sån blogg där jag lägger upp teckningar, knasiga texter och mobilbilder. Följ på egen risk! Det kanske blir kul. (obs! jag vet att prokastinera är felstavat och att det egentligen stavas prokrastinera).
 
Klicka här eller på bilden för att komma till bloggen!

Funderingar

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback