Tillbaka i byn!

2015-01-11 / 21:25:00
I onsdags började första skolveckan i år. Vi läste klart de sista tre dagarna på våra profilkurser, vilket känns lite vemodigt nu när det är över. Det är så himla inspirerande och kul med gästlärare och att få sitta framför en skärm med bilder att tuscha. 
 
Idag bestämde jag och Lindita oss för att stänga in oss i studion i flera timmar för att plåta varann. Ovan ser ni två behind the scenes-bilder från plåtningen. Jag är så himla spänd inför att sätta mig ner och tuscha bilderna, så det får bli det första jag gör imorgon. Men nu: middag!

Funderingar
Postat av: Beatrice

Det verkar vara så himla fint att gå på Gamleby. Så mysigt på nåt sätt att bo i ett så litet samhälle och jobba stenhårt i skolan för att det är så roligt. Är det precis så det är också?

Svar: Det är väl lite så! Det är helt klart mysigt att bo i byn, men det har ju sina nackdelar också. En kan ju inte direkt göra lika kul grejer utanför skolan i byn som en kan i typ Stockholm. Men, det är mysigt att ha skolan som ett andra hem! En utvecklas jäkla fort i alla fall!
Zandra Thorsson

2015-01-11 @ 21:59:10
URL: http://herbariumet.blogg.se
Postat av: Jennifer Palmblad

Ser fint ut! Färgkombinationen är kockren.

2015-01-11 @ 22:06:21
URL: http://isolatedyouth.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback