Behind the scenes - 9 maj

2014-05-09 / 23:31:20
I måndags fick jag ett mail från Gamleby där de skrev att jag var en av de 60 som gått vidare i ansökningsprocessen till fotograf för reklam och magasin på Gamleby! Det innebär alltså att jag är kallad på intervju där och att jag även fått en liten uppgift där jag ska fota tre bilder i temat "trashion". Så, idag (fredag) gjorde jag det. Jätteduktiga Jeanette sminkade Amanda, och Amanda var såklart modellen! 
 
 
Fler bilder från shooten kommer upp senare, typ när jag släppt rädslan för att ens röra vid bilderna jag tog för jag är så himla nervös! 

Funderingar
Postat av: Yasmine

grattis! :D

2014-05-10 @ 19:16:21
URL: http://upprepat.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback