LÖRDAGEN DEN 21 MARS

2015-03-21 / 14:41:09
Det är ganska tomt i byn nu, i och med att en stor majoritet av klassen har åkt hem för att jobba med deras utställningsbilder. Så, i ren rastlöshet frågade jag Martin i klassen om han ville med på promenad och plåta lite. Han sa ja, och vi vandrade iväg på ett hyfsat kort äventyr. 
Vi vandrade förbi en ganska deppig kärleksstig. Hyfsat gråa träd placerade i en allé mot industriområdet. Konstig placering av kärleksstig. Skulle aldrig ta med mig en potentiell älskare dit, känns väldigt romantikmördande.
Vi gick vidare. Jag hittade en dörr med fantastiskt fin textur.
.. Och så hittade vi detta otroligt vackra träd. 
Sedan traskade vi tillbaka till byn igen i superblåst och snöfall.

Funderingar
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Läckra bilder :)

2015-03-21 @ 21:55:59
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: jasmin

du är så himla duktig på det här med foto

2015-03-26 @ 23:45:06
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback