Hysteria.

2010-11-18 / 19:43:31

Igår hade jag ledigt hela dagen. Jag försvann bort till stan med flickan på bilden här ovan.


Nu i helgen hade vi fått höra om att författaren Andreas Roman skulle prata på biskopsgårdens bibliotek.
Andreas var sådär mysigt trevlig. Han pratade rädslor och läste lite ur sina böcker.
Efteråt fick man köpa en bok för 20 kronor.
När vi hade köpt böcker och pratat med Andreas så begav vi oss sedan bort till pizzerian för att äta.
(Jag åt en hel pizza, applåder!)


Och, nu ska ni få anledningen till varför jag är så galet dålig på att uppdatera:
Den senaste tiden har varit hektisk och stressig. Jag har haft två prov i veckan.
Och eftersom att jag vill prestera så bra som möjligt och få så bra betyg som möjligt så prioriteras plugg framför allt.
Så, jag har nästan isolerat mig och bara pluggat, pluggat, pluggat. Och eftersom att flera "Hej, idag pluggar jag *bild*"-inlägg känns sådär jobbigt onödigt så har jag valt att uppdatera då jag faktiskt har haft något bra att komma med.


Tack.

Funderingar
Postat av: Emye.

Snart är du här!

2010-11-18 @ 20:26:18
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: Ellen Relander

Tack så jättemycket!

2010-11-18 @ 22:07:11
URL: http://ellenrelander.blogg.se/
Postat av: Casual-Dzana

Det var bra!!! Göras om snart?? (;

2010-11-18 @ 22:52:51
Postat av: Anonym

Vad söt Cansu(?) är.

2010-11-22 @ 10:36:42
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback