SE2B

2010-09-16 / 20:10:21



Idag innan historian så fikade vi och det var så himla mysigt så att man blir alldeles varm i hjärtat när man tänker tillbaks på det. Sal 216 blev lite som ett hem och det låg ingen irritation i atmosfären.
Jag finner ingen ork till att redigera resten av bilderna.
Men, om Ida läser detta så tycker jag att hon borde få veta om att hon var väldigt fin idag. För det glömde jag att säga.

Funderingar
Postat av: Sanna

Åhh jag saknar er. (Är det Karls hand? Hahah jag är konstig mums.)

2010-09-16 @ 20:36:33
URL: http://hirondelles.blogg.se/
Postat av: Den otroligt coola

Aye! Elin använder min penna! :0

Inte okej på hud. bajsunge

2010-09-16 @ 20:38:47
Postat av: Rosita

Vad himla fint det där lät, åh.

Nu fick jag lust att ta med mig kameran på skolan imorgon och ta såna här fina och enkla bilder som du! åååh.

2010-09-16 @ 21:40:47
URL: http://fewlix.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback