Quit these pretentious things and just punch the clock.

2011-04-15 / 20:52:41

Saker man kan sysselsätta sig med när man är såpass sjuk att man knappt orkar röra sig ur sängen:
Ta konstiga bilder på sig själv, äta omelett (som jag tydligen tillagar på helt fel sätt), ligga i sängen, se två avsnitt av Planet Earth, skriva ett blogginlägg.


Man kan även sysselsätta sig med att hänga upp konsertbiljetter på väggen. Detta är en biljett från gårdagens konsert. Nanna fick nämnligen en Moto Boy-biljett i födelsedagspresent av mig. Och, eftersom att hon inte kan gå själv så följde jag med. Konserten var sådär mysig, lugn och kort.


Förresten, ni som läser - vad vill ni se mer av? Jag vet att jag tidigare har ställt er samma fråga men fått få svar. Snälla, berätta. Kom igen!

Funderingar
Postat av: Emye.

Mer texter och vardagliga händelser.

2011-04-15 @ 21:09:51
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: Dzana

Du vet att alla vill se vardagliga händelser! Och listor kanske, gillar listor! Film- och boktips! Din bok kom förresten idag och var så rädd att den skulle vara skitful för att den är en pocket nej men åh läste baksidan och dog bara pga det, måste låna den av dig!! Och lämna tillbaka den rosa boken jag redan lånat hihi :$ Första bilden är fiiin!

2011-04-15 @ 21:21:32
URL: http://nannadoo.blogg.se/
Postat av: matilda

precis sådär har jag också gjort med mina håkanbiljetter. så fint, det första jag ser när jag vaknar på morgonen

2011-04-15 @ 21:57:45
URL: http://molnillusioneer.blogg.se/
Postat av: rebeckar

var också på moto boy, var fint!

2011-04-16 @ 15:37:11
URL: http://likemortalsdo.blogg.se/
Postat av: PhilipS

Kanske lite större urval av recensioner, tankar och funderingar kring diverse album i den genren vi lyssnar på! :)

2011-04-18 @ 12:53:15
Postat av: Alexandra

mer vardagsbilder och fina texter

2011-04-20 @ 21:37:30

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback