P3 Guld 2009

2011-01-22 / 21:40:32


Påtal om P3 Guld, så var jag ju faktiskt på en såndär gala för 2 år sedan. Jag minns att Hammerfall spelade, jag minns Hello Saferide, Markus Krunegård och Detektivbyrån.

Men, Anna Ternheim?
Låt mig få förklara: Anna Ternheim är en av mina mest älskade artister. Jag är galet förälskad i henne.

Och tydligen så gjorde hon ett grymt fint framträdande där på P3 Guldgalan 2009 tillsammans med Annika Norlin och El Perro del mar.

Nu känns det lite som om att alla bitar faller på plats, efter att ha sett ett klipp från framträdandet och bläddrat igenom bilderna ifrån den dagen. Och ja, visst såg jag henne. Och ja, visst hade jag bilder på henne.

Men, hur fasen kunde det ha undgått mig? Och varför uppmärksammade jag henne inte lite mer då?

Galet.

Funderingar
Postat av: Dzana

Robyns framträdande i slutet av årets gala får mig att faktiskt se fram emot wow-spelningen, även fast det är en ombokning!

2011-01-22 @ 22:05:17
Postat av: Angelica

sådant är så stört när det blir så! Så var det när jag såg Kent 2008 och Thåström var förband. Jag verkligen störde mig på Thåström då, men sedan, kanske bara några månader efteråt, jo vad händer? Freaking älskarhonom... och går sedan i början av 2010 på en utav hans konserter. hahaha Men hon Anna, epic är hon.

2011-01-23 @ 17:29:40
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Emye

awww

2011-01-23 @ 18:00:19
URL: http://awidescreendream.blogg.se/
Postat av: andreas

jag minns!! älskade verkligen anna då

2011-01-27 @ 03:04:42
URL: http://popluggen.blogg.se/
Postat av: Philip Semmler

Om det finns något dystert med att upptäcka ny underbar musik - är att man är så jävla lack att man inte upptäckte dem för flera år sedan.

2011-03-10 @ 23:19:53
Postat av: elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, fylld med fina bilder! hihi, jag älskar verkligen fotobloggar :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-13 @ 11:34:04
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback