Midsommar i Gnosjö.

2011-06-26 / 21:49:40
Fredagen den 24e juni klockan 09:07 avgick mitt tåg från Göteborgs central mot Kalmar. Jag skulle bort till Gnosjö för att fira midsommar tillsammans med Louise, hennes syster Linda och Lindas vän Viktor.

Vi lagade mat, pratade och bestämde oss sedan för att bege oss ut i skogen, promenera och fota.

Det resulterade i en blöt Louise och två fotonördar som tryckte av bilder.
Lite såhär blev det:

Louise i bäcken.


Linda och hund.


Louise i bäcken vid vattenfall.


Louise i fina ljuset.


Viktor i det fina ljuset.

Sedan förlorade vi nästan Louise i strömmen. När vi skulle hemåt gick vi vilse på ett berg dessutom sprang hunden iväg. Men, det löste sig. Vi hittade tillbaks, och det gjorde även hunden.

Funderingar
Postat av: Erik

Men vaaaaa, varu i kalmar utan att säag till mig )))))))))): ??

2011-06-27 @ 16:48:43

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback