19 november - idag

2011-11-28 / 20:47:30

En morgon vaknade jag upp i samma säng som en hiskeligt fin kille, gjorde iordning mig och hittade Tiger sittandes på kökssoffan. Man skulle nästan kunna tro att han hade skapat sig ett Ior-komplex där han satt med tidningen på ryggen.


På lördagen (ja, 19 november) var vi utklädda till katter (för alla snubbar vill ju vara katt)...


.. Och katter var vi eftersom att vi skulle på Dzanas och Cansus maskeradparty! Vi stötte på en till katt, en chipspåse, en jugge-pimp, en kanin, en dödsmetallare, ett skelett och så vidare. Allt började med saning och konsekvens och slutade med "Jag har aldrig".


Sedan rörde jag knappt min kamera, tills igår då det stormade så galet mycket utanför att man var tvungen att stänga fönstret så att det inte slets bort.


Och så, imorse var det lugnt utomhus. Stormen hade lagt sig och allt var frid och fröjd. Tiger njöt så mycket att han bestämde sig för att lägga sig ned på sidan och se sådär otroligt mysig ut som bara han kan göra en måndagsmorgon klockan 08:30.

Funderingar
Postat av: Tomiko

haha åh vad söt tiger är!

2011-11-29 @ 16:55:37
URL: http://tomikos.blogg.se/
Postat av: Dzana

Du och Joakim <333

2011-11-30 @ 13:48:45
URL: http://dzanadoo.blogg.se/
Postat av: sugarhearted

Din kanin är helt galet söt. ^^

2011-12-03 @ 03:09:25
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback