And we shed what was left of our summer skin.

2011-09-03 / 20:10:58


För ca en vecka sedan var jag i Stockholm för att fira mina sista sommarlovsdagar tillsammans med fint sällskap och festival i form av Popaganda. På ovanstående bild skådar ni för övrigt Amanda, som tog med mig ut till hennes stall någonstans ute på landet för att umgås med hästar och prata om typ Panic! At the disco.

Så, det är väl en vecka sedan världens bästa sommarlov tog slut. Har väl aldrig gjort så himla mycket på så liten tid. Jag stod längst fram på Coldplay med 25000 personer bakom mig, jag åkte till England och såg Death cab och Arcade Fire, jag spontanåkte till Emmaboda och såg Danger, jag blev av med min fyllehångla-med-tjej-oskuld, jag gick på Way out west med bästaste sällskapet, jag åkte till Stockholm för att se Arcade Fire ännu en gång, gråta till Henrik Berggren och dansa till Lykke Li.

Jag har fått lära känna så himla många fina människor, och plockat på mig så himla konstiga och fina minnen.
Det har väl varit min bästa sommar hittills.

Funderingar
Postat av: emma

<3

2011-09-03 @ 20:31:31
URL: http://emmaeriksson.wordpress.com
Postat av: Anonym

Bara råkade ramla in här, låter som en himla fin sommar, heja sommarlov! Fina bilder också!

/Avundsjuk 26åring

2011-09-03 @ 21:21:24

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback