Slutet på mars och övergången till april

2012-04-03 / 18:57:15





Mitt marsavslut spenderades i huvudstaden. Jag var med om en såndär hektisk månadsövergång som fylldes utav umgänge med finaste, finaste Emma (första bilden), att vara i stallet med Amanda och få rida på hennes otroligt fina häst, se The Shins live (och få tag på en setlist från spelningen) samt umgås med Joakim, bästaste Joakimen i hela världen.

Så himla bra var allt. Att pricka in så mycket bra på en och samma helg, alltså.

Förresten, är det något särskilt ni vill läsa på min blogg? Vill ni se mer eller mindre av något? Säg till!

Funderingar
Postat av: Amanda

Åh Sandra vr du tvungen att lägga upp fulsate failbilden på oss!!!!! Sån där bild är totalförbud på i hästvärlden. Inte okej :( haha Ser ut som om jag bara drar honom i munnen.

2012-04-03 @ 19:52:29
URL: http://granaryttarna.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHA gu så ful men puss det var bäst att träffa dig <3

2012-04-03 @ 21:38:10
Postat av: lovisa/polichinelle

riktigt mysiga bilder.

2012-04-04 @ 17:34:22
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Michelle

Jag vill se mer av vad du hittar på, kläder och dina otroligt fina bilder :)

2012-04-04 @ 22:40:24
Postat av: Candy

Mysigt! Och lite avis är jag ju för att du såg The Shins live. Svågern gjorde också det, lyckades få tag på biljetter i sista minuten. Tyvärr inte jag. :/

2012-04-10 @ 03:47:58
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback