27 april

2014-04-27 / 18:44:00
Inleder inlägget med en bild som är någon vecka gammal på Theo och Casper i fönstret. 
 
Men, jag har fixat med en "om mig"-flik där ni, nya som gamla läsare, kan läsa lite om mig samt min utrustning och var ni kan hitta mig, mer än bara här på bloggen. Fliken finns nu med i sidokolumnen under bilden på mig. 
 
Jag vill även påminna er om gruppen Unga Kreativa Fotografer på facebook. Det är en grupp jag skapade för några månader sedan, för alla unga fotografer där ute som är trötta på de tråkiga foto-grupperna på facebook fyllda med äldre män som fotar te.x avklädda tjejer i studio. Gruppen drivs av både mig och Emma, och är uppe i hela 254 medlemmar just nu! 

Funderingar

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback